torsdag 24. januar 2013

Kjole fra Tulip og Tatamo


Denne kjolen fikk jeg av kjæresten min, heldige meg :-)

Dette er en ullkjole som jeg ser for meg kan brukt hele året, for den er kortermet :-) Nå bruker jeg den med en genser under og strømpebuke, men utover våren og sommeren kan den brukes på kjølige dager uten genser under.

Dere må gå inn på http://www.tulipogtatamo.no/hjertekjole-velkommen/ , der er det mye fint :-)

Jeg simpelten elsker denne kjolen og den skal brukes mye :-)









Jeg har ikke sydd noe i hele høst og vinter, men sygleden begynner å komme tilbake nå kjenner jeg. Gleder meg til å kreere nye kjoler igjen :-) Ideene og stoffet ligger klart :-)

Jeg har vært i strikkemodus og har strikket en del i stedet, bl.a. 3 mariusgensre som jeg ikke har lagt ut. Jeg må vel få ut fingeren og legge ut mine strikkeprosjekter også :-)

Ha en fin dag videre :-)

2 kommentarer:

  1. Hei hei, den var bare lekker. Må nok inn å ta en titt på de sidene der.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. hei, fann deg akkurat no og legg meg til som følger , lettere å finne att deg da :) mye fint innpå her :) velkommen inn til meg,- :)

    SvarSlett