søndag 8. april 2012




Disse strikket jeg for ikke så lenge siden og de ble kjempefine. Min datter som er hestejente elsker dem og så strikket jeg navnet hennes på dem slik at da har hun ingen unnskyldning hvis hun mister dem (hun er av den vimsete sorten, lik sin mor ;-)). Og bruk for dem er det ennå for det snør og det snør :-(. Jeg er kjempelei snø, nå vil jeg ha VÅR ................ Men for ikke lenge siden sydde jeg meg en regnkåpe med fleesfor og den blir brukt mye nå for tiden. Den skal jeg legge ut her om ikke lenge, for den ble knallbra .................... :-)

Ellers har jeg så mye planer at jeg blir svimmel til tider. Ideene strømmer bare på. Det kan bli litt mye noen ganger, men det er bare artig :-)




1 kommentar:

  1. Hei, endelig!!!!
    Så moro og velkommen.
    Gleder meg til å følge bloggen din, her er jeg helt sikker på at det kommer mye fint.
    Endelig sol i dag!!!!
    Klem Tone

    SvarSlett